Игра "Территория права"

Как уже говорилось, Конвенция ООН о правах ребенка написана на основе выводов Януша Корчака. Он был первым, кто поднял вопрос прав детей. 
Предлагаем вашему вниманию игру о правах ребенка, основанную на Конвенции ООН, а значит, и на творчестве и деятельности Корчака.

ВНИМАНИЕ! Язык игры - украинский, для перевода воспользуйтесь переводчиком справа.


Технологічний ліцей «ОРТ» м. Києва
Проект телегри
«Територія права»

Автори:
Команда учнів 10-а класу Технологічного ліцею «ОРТ» м. Києва
Атрасевич Олександр,
Давиденко Валерія,
Кельнер Марк,
Нізюлік Максим,
Рудницький В’ячеслав,
Юрченко Вероніка

Куратор: вчитель-методист Фрідман Ірина

Правила  гри:
1.     У грі беруть учать дві команди по 6 гравців.
2.     Кожна  команда має свою назву та власну емблему. 
3.     Результати гри заносяться до ігрового поля. Команда, яка перемогла в конкурсі, закриває відповідну клітинку ігрового поля своєю емблемою.
4.     Ігрове поле – квадрат 3 на 3 клітини (9 клітин ігрового поля відповідають кількості конкурсів).



5.     Відправний (нульовий) конкурс визначає команду, яка буде починати гру.
6.     Команда, яка перемогла у попередньому конкурсі, обирає номер наступного конкурсу.
7.  Перемагає та команда, яка першою "закреслила лінію" (як у грі "хрестики-нолики"), або змогла заповнити своїми емблемами більшість клітинок ігрового поля.
8.     Гру оцінює журі конкурсу.

До початку гри:
1.     Кожна команда учасників обирає назву та емблему (наприклад зображення героя улюбленого мультфільму – «Чебурашка», «Губка Боб» тощо).
2.     Гравці команди обирають капітана.
Відправний (нульовий) конкурс:  
Ведучий просить назвати мультфільми,  в яких порушуються права їх героїв. Капітани команд називають мультфільми по черзі (час на обдумування – 10 секунд).
Команда, гравці якої назвали більше мультфільмів, обирає клітинку (номер конкурсу), з якої починається гра.

Конкурси:
1. Придумати власне озвучення уривку мультфільму, в якому порушуються права героя. Кожна команда, отримує свій уривок та 3 хвилини на підготовку тексту. 












2.  Команди отримують картку «Конвенція ООН про права дитини». 




Гравці запам’ятовують її зміст (малюнки та текст). Через 1 хвилину на екрані з’являються малюнки із зображенням прав дитини.




Завдання команд назвати (записати на бланку відповідей) максимальну кількість прав, які вони побачили на екрані.

3. Капітани команд вибирають з однієї стопки картку «Права дитини», а з іншої – мультфільм. Завдання: протягом 3 хвилин придумати власний сюжет даного мультфільму, відповідно до отриманого пункту прав дитини.


4.  Команди отримують картку з відомими фразами з мультиків, в яких переставлені слова. Завдання: вірно відтворити фрази та вказати, з яких вони мультиків. Враховується правильність та швидкість виконання завдання.


5. Три гравці кожної з команд отримують по одній картці, з вказаним на ній правом дитини. По черзі вони зображають відповідне право за допомогою жестів. Інші члени команди повинні відгадати показане. На відгадування кожної картки дається 1 хвилина.


6. Наведіть приклади мультфільмів, у яких мають місце порушення прав дитини. Поясніть, які саме права порушуються. На обговорення дається 2 хвилини.


7. Команди отримують картку з одним із прав дітей. Всі члени команди разом повинні зробити відповідний малюнок. На виконання малюнку дається 3 хвилини.


8. Розгадати ребуси про права дитини. Виграє команда, яка першою прочитає ребус.


9. Конкурс капітанів:  
Кожен капітан повинен за 1 хвилину розповісти про свій улюблений  мультфільм та пояснити:

  •  Які права дітей відображаються в діях героїв мультфільму?
  • Які порушення прав дітей мають місце? 

Немає коментарів:

Дописати коментар