Как уже говорилось, Конвенция ООН о правах ребенка написана на основе выводов Януша Корчака. Он был первым, кто поднял вопрос прав детей.
Предлагаем вашему вниманию игру о правах ребенка, основанную на Конвенции ООН, а значит, и на творчестве и деятельности Корчака.
ВНИМАНИЕ! Язык игры - украинский, для перевода воспользуйтесь переводчиком справа.
Технологічний ліцей «ОРТ» м. Києва
Проект телегри
«Територія права»
Автори:
Команда учнів 10-а класу Технологічного
ліцею «ОРТ» м. Києва
Атрасевич Олександр,
Давиденко Валерія,
Кельнер Марк,
Нізюлік Максим,
Рудницький В’ячеслав,
Юрченко Вероніка
Куратор:
вчитель-методист Фрідман Ірина
Правила гри:
1.
У грі беруть учать дві
команди по 6 гравців.
2.
Кожна команда має свою назву та власну
емблему.
3.
Результати гри
заносяться до ігрового поля. Команда, яка
перемогла в конкурсі, закриває відповідну клітинку ігрового поля своєю
емблемою.
5.
Відправний (нульовий)
конкурс визначає команду, яка буде починати гру.
6.
Команда, яка перемогла
у попередньому конкурсі, обирає номер наступного конкурсу.
7. Перемагає та команда,
яка першою "закреслила лінію" (як у грі "хрестики-нолики"), або змогла заповнити своїми емблемами більшість клітинок ігрового поля.
8.
Гру оцінює журі
конкурсу.
До початку гри:
1.
Кожна команда учасників
обирає назву та емблему (наприклад зображення героя улюбленого мультфільму – «Чебурашка»,
«Губка Боб» тощо).
2.
Гравці команди обирають
капітана.
Відправний (нульовий) конкурс:
Ведучий просить
назвати мультфільми, в яких порушуються
права їх героїв. Капітани команд називають мультфільми по черзі (час на
обдумування – 10 секунд).
Команда, гравці
якої назвали більше мультфільмів, обирає клітинку (номер конкурсу), з якої
починається гра.
Конкурси:
1. Придумати
власне озвучення уривку мультфільму, в якому порушуються права героя. Кожна
команда, отримує свій уривок та 3 хвилини на підготовку тексту.
2. Команди отримують картку «Конвенція ООН про
права дитини».
Гравці запам’ятовують її зміст (малюнки та текст). Через 1 хвилину на екрані з’являються малюнки із зображенням прав дитини.
Завдання команд назвати (записати на бланку відповідей) максимальну кількість прав, які вони побачили на екрані.
Гравці запам’ятовують її зміст (малюнки та текст). Через 1 хвилину на екрані з’являються малюнки із зображенням прав дитини.
Завдання команд назвати (записати на бланку відповідей) максимальну кількість прав, які вони побачили на екрані.
3. Капітани
команд вибирають з однієї стопки картку «Права дитини», а з іншої – мультфільм.
Завдання: протягом 3 хвилин придумати власний сюжет даного мультфільму, відповідно
до отриманого пункту прав дитини.
4. Команди отримують картку з відомими фразами з
мультиків, в яких переставлені слова. Завдання: вірно відтворити фрази та вказати,
з яких вони мультиків. Враховується правильність та швидкість виконання
завдання.
5. Три гравці
кожної з команд отримують по одній картці, з вказаним на ній правом дитини. По
черзі вони зображають відповідне право за допомогою жестів. Інші члени команди
повинні відгадати показане. На відгадування кожної картки дається 1 хвилина.
6. Наведіть
приклади мультфільмів, у яких мають місце порушення прав дитини. Поясніть, які
саме права порушуються. На обговорення дається 2 хвилини.
7. Команди
отримують картку з одним із прав дітей. Всі члени команди разом повинні зробити
відповідний малюнок. На виконання малюнку дається 3 хвилини.
8. Розгадати ребуси
про права дитини. Виграє команда, яка першою прочитає ребус.
9. Конкурс капітанів:
Кожен капітан повинен за 1
хвилину розповісти про свій улюблений
мультфільм та пояснити:
- Які права дітей відображаються в діях героїв мультфільму?
- Які порушення прав дітей мають місце?
Немає коментарів:
Дописати коментар